Ein 500MB Patch erscheint "in Kürze". Vor allem die Hubisteuerung wird überarbeitet und endlich auch der Chat (nun geht der Chat auch wenn man tot ist).
Komlette Liste der Patch-Änderungen
* Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated
* Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2
* Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged
* Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged
* Server - Idle kick is controllable
* Server - Profanity filter can be disabled
* Server - Teamkill-kick system is controllable
* Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level
* Server - Infantry only mode available per-level
* Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable
* Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks
* Server - Banlist can contain up to 10.000 entries
* Server - reduced latency in packet handling
* Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened
* Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name
* Admin Interface - events triggered when people spawn
* Admin Interface - much more info on kills
* Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round
* Gameplay - Various minor level bugfixes
* Gameplay - Helicopter handling has been tweaked
* Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback
* Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area
* Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed
* Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter
* Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced
* Gameplay - Advanced Spotting scope works better
* Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)
* Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings
* Server Browser – Added support for retrieving update progress
* Server Browser - Now refreshes information
* Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server
* Server Browser - all settings are automatically saved between sessions
* Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well
* Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes
* Client - Fixed some crashes
* Client - Toggle/hold crouch is user controllable
* Client - Toggle/hold zoom is user controllable
* Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11
* Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag
* Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen
* Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log
* Client - Improved Play Now functionality
* Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards
* Client - Any points you get while being dead will be added to your score
* Client - Reduced negative mouse acceleration
* Client - More informative disconnection/kick reasons
Hunter hat geschrieben:
- ich hab's leid 3x auf jemanden einstechen zu müssen bis er umfällt und dabei um ihn rumzutanzen
Tip: Auch in Bad Company ist der Spieler mit Automatischen Schusswaffen/Schrotflinten und auf jeden Fall mit Pistolen ausgeruestet
Ich weiss Hunter, aiming war noch nie Dein Ding, aber probier die modernen Schusswaffen mal aus (auch wenn sie laut sind )
Ich nehme von hinten auch immer das Messer, ist einfach fairer und lustiger. Seine Flinte anderen Leuten hinten rein stecken überlassen wir dann doch lieber dem JJ
Ich finds auch viel fairer, dem Gegner von hinten das Messer in den Rücken zu rammen und ihm dadurch die besondere Wertschätzung für seine äusserst intelligente Spielweise und den klug gewählten Campingplatz auszudrücken.
Was heißt den da gewaltverherrlichend? Ich würde eher sagen realistisch, auch wenn ich es komisch finde das der Typ immer "Here want some of this" oder "Fuck you" schreit wenn ich den Zaun mit dem Rambomesser zerhäcksel Ich mein der Zaun kann doch auch nix dafür, dass der da steht und ich da durch will.
Stimmt Sprachausgabe find ich auch wichtig. Mal ne Granate in die Gegend werfen und horchen ob einer "Greeeeennaaaaddeeee" ruft Gelungen find ich auch die Russen mit: "Gib mir Munni du Kasper" so hört sich dieses Kamunikaspa zumindest für mich an
das fänd ich ja auch praktisch, wenn da nicht so viel nutzloses Gelaber dabei wäre. Ich finds einfach wahnsinnig anstrengend, wenn man son Dauerbrabbeln im Ohr hat, da noch das wichtige rauszufiltern. Zum Beispiel könnten sie sich das echt sparen, "Hier Muniton" etc zu sagen. Entweder seh ich, dass sich meine Amo lädt oder ich seh ihn die Kiste werfen. Im Gefecht kommt da schnell mal
"Grenaaaaade, need ammo, here ammo, need health....." da krich ichn rappel
So is dat nun mal im Kriech die einen flüchten vor ner Granate, der daneben verbindet sich, der nächste lädt nach und wieder einer steht einfach nur idle rum und schaut zu Das muss schon alles korrekt kommentiert werden.